10 december...14 dagar till jul.....

Då var jag tbx....nu har hela familjen inkl jag haft vår beskärda del av vinterkräksjukan...*blääää*

Nu till dom roliga grejorna ist :-)

Har köpt på mig mitt första klubb-kit från hÄnglar och stÄnglar, det heter "Hjärtligt" och det skickas ut till alla i mitten av januari nästa år...NÄSTA ÅR...hur ska jag orka vänta...?

Detta med kortmakeri och scrapping är märkligt.....Hur kan man bli så beroende?

Har skickat in ett julkort till en tävling på ScrapAddicted, ett annorlunda julkort. Man fick inte använda rött, grönt och guld.....Jag slog till med rosa då det är ju faktiskt väääldigt annorlunda enligt mig iaf...Inte för att det kommer bli ngt pris eller så men det är kul att ha som en deadline för julkort ska det ju göras ändå :-)


image1

Här är resultatet...väääldigt enkelt då jag inte har så många stämplar, tycker det är svårt när man inte har ngt motiv.....Jaja.....det duger iaf :-)

Har även gjort julkort till Stäpelsnacks Julkortstävling 2007......tyvärr är det likadant där...svårt som tusan då jag inte har nga stämplar....har fått gjort ett iaf, kanske två...har iofs ett tredje med *hihi* men jag är inte nöjd. Visst vi är ju alla nybörjare men mina kunde lika gärna varit gjorda av min äldsta son på snart 5 år..... Jag får se om jag skickar in till ngn kategori, där är 4 st....så kanske ett kort iaf.

Mina pyssel-kort-vänner hade träff igår men jag kunde inte komma..*snyft*....dels är/var vi inte riktigt 100 %-iga samt att det var med kort varsel så jag hade ingen barnvakt. Men den 13 januari....DÅ kommer jag!

Har köpt 2 tändsticksaskar idag så jag tänkte se om jag kunde få ngt gjort med dom...eller scrappa lite...hittade en tävling på Hobbyhuset och jag föll för skissen direkt...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ingela! Inte visste jag att du hade blogg!!! Nu ska jag titta in här emellanåt. Jag verkligen älskar detta julkortet! Det kommer jag att lifta om det är OK?!?! Kram

2007-12-12 @ 15:59:28
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Henrikgunhild

really good site!!

2008-09-30 @ 11:15:59
URL: http://henrikgunhild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0