24:e december...självaste julafton!

Idag så har jag fixat med dom sista julklapparna...bara packat in dom som väl är *hihi*

Har altrat ett cd-fodral som är ett presentkort till svärmor från hela familjen...dom har den sista adventsutmaningen på hÄnglar-bloggen uppe nu så jag gjorde efter den när jag ändå var i farten :-)

Vet ni vad? När jag gick in där för att kolla vilken adress jag skulle maila till så fick jag mig en riktig "julöveraskning"...Det var jag som var den lyckliga vinnaren i deras 3:e adventsutmaning*tjihoooo*

Jag vann med ask nr 3 som jag skrev om i ett tidigare inlägg och som jag själv tyckte bäst om...här är den igen *fniss*

image19

Nu ska jag kolla på Kalle Anka med barnen sen bär det av till svärföräldrarna för att fira jul.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0