Tjingeling!

Här kommer jag husera hädanefter...Min tanke är väl att lägga ut mina LOs och skriva om lite allt möjligt som är scrap och kort relaterat.
Då jag är liiite QKs skadad så kommer jag väl lägga ut lite av vad jag har och vad jag "hittar" på med mina dies, älskar nämligen att sitta och fundera ut vad man kan göra mer av motiven än att bara ha dom i sin "grundform".....hmmm låter skumt *fniss*

Hur ofta då?....När jag har tid och kommer ihåg det *hahahaha*

Så glöm inte att kika in med jämna mellanrum...man vet aldrig vad jag hittar på :-)

Scrappa lugnt!

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Ska bli kul att se vad som dyker upp framöver!

2007-11-28 @ 18:42:57
URL: http://designannique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0