Då var det dags för en uppdatering igen.....

Då är åter en arbetsvecka avklarad...har väl ca 6-7 veckor kvar att jobba sen är jag ledig i 9 veckor *tjihooo* Har inte fått gjort nga nya alster denna veckan men jag tänkte lägga ut det som inte blev utlagt sist när jag var i farten.....

Här är LOn som jag fick gjort härom veckan och där jag fått använt mitt nya alfabet....QKs Diesel, visst är det ett snyggt typsnitt? LOn är på min yngsta som och han är verkligen en busunge, här på bilden så är han på hörnbordet i TV rummet....han är snabb som en vessla på att ta sig upp sedan så gör han en "stadge dive" rakt ut i soffan :-o Totalt livsfarligt, han har ingen självbevarelsedrift överhuvudtaget......men söt är han iaf :-)

image106

En väldigt enkel LO, älskar dom mönstrade papperna från Trés Jolie!

Återkommer med mera......

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Monica O

Vilken liten söting.
Håller med dig att Disel är skitsnyggt.
Du jag har köpt det nya chopstick alfabetet och funderar nu på Exotic Island också.
Kanske har jag båda till nästa träff.

Kramis Monica

2008-04-27 @ 13:03:50
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0