Dags för en rejäl uppdatering.....

Oj vad tiden springer iväg...har en massa att visa och berätta om :-)

Var på träff förra lördagen och gjorde två canvas tavlor i storleken 20x20 cm, har bara fotat den ena för den har jag redan gett bort och den blev mycket uppskattad. Hann bara dom två men det är inte illa pinkat för att vara mig *haha* man måste ju även fika och prata :-)

Har även köpt en ny skrivare, en fotoskrivare....den skriver bara ut 10x15 cm men den skriver ut kanoooon så nu ska jag ta upp mitt scrappande igen som tyvärr blivit lidande pga dålig skrivare. Resultatet blev ett minialbum som jag ska ge bort till min älskade farmor, hon är den bästa farmorn i hela världen må ni tro.

Håller på med mina kort som jag ska skicka in med min ansökan till Kort i Fokus, har ett färdigt men nr två har jag på G och det tredje ska jag nog också hinna komma fram till innan sista ansökningsdagen....det ska vara ett som inte har ngt stämpelmotiv på sig.....Tog ut mig på bidraget till QKs tävlingen så nu måste jag gnugga knölarna igen *hihi*

Nu måste jag bara berätta om min "nya" kompis....hon som fick canvastavlan. Vi har barn på samma avdelning och vi har börjat umgås lite och vi har upptäckt att vi är precis lika i hur vi tänker osv....det är nästan kusligt....I fredags så sprang ngn i vår trädgård sa min sambo så jag kikade ut och det var ju Mimmi så jag gick ut och ropade på henne....hon tittade bara förbi sa hon, ville lämna en blomma för att jag var jag samt önska glad vår :-)

Kolla här vilken fint arrangemang jag fick......image81

Blev verkligen glad...är helt underbart att bara få ngt sådant bara sådär :-) Tack Mimmi!!!!!!

Här är tavlan hon fick av mig :-) Hon har ett företag och jag tyckte att hon behövde ngt i entren.....

image82

Tyvärr är det INTE bästa bilden precis...så tråkigt väder ute så det blir så fel i färgerna när man fotar.....Jaja, jag är själv mkt nöjd med den iaf :-)

Här kommer minialbumet...inte iheller dom bästa bilderna (klickbara bilder)

Utsidan
 

uppslag 1 är hemligt men uppslag 2 är här:


uppslag 3


uppslag 4


uppslag 5


uppslag 6
 på högersidan ska jag skriva ngt men är fortfarande i funderingsstadiet.....baksidan ser ut som typ framsidan men tom....bara min fina namnstämpel :-)

Sååååååå........hoppas ni orkade med hela långa inlägget *fniss* Nu har jag bara en sak till att berätta....Jag har fått ett nytt QKs alfabete samt sålt ett :-) Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade Diesel Classic *tjihooo*

Nu ska jag laga lite middagsmat...rester från gårdagen, baconlinad kycklingfile samt lite stekt potatis måste hitta på ngn sås, gör nog min hemlagade superdupergoda bearnaisesås :-) *mums*

Orkar ni skriva en kommentar så gör gärna det, alltid kul att höra lite om vad som är bra och mindre bra så man kan bli bättre :-)

Tjingeling på er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Det är alltid kul att träffa nya kompisar! Underbar blomma du fick.

Vilket jättefint album du gjort till din farmor. Hon kommer att bli jätteglad!

Kram

2008-04-06 @ 19:29:19
Postat av: Monica O

Nämen du vad du gjort fint album. Det gillar jag jätte mycket.
Såå snyggt och tavlan till din kompis är ju klockren.

Kram Monica

2008-04-06 @ 20:54:57
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Elin (Asksvart)

Hej hej!!! Nu har jag tittat in och runt lite... fina grejjer... å Stardust alfabetet var ju jätte fint de med... Å Abigile har du med till revvan, de alfabetet gillar jag med =)
Ska fortsätta kika runt en stund till... snaaaart ska jag prova Magnolia =)
Kram kram

2008-04-08 @ 19:27:32
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0