Weiiiiiiiiiiii.....

Så nu har jag skickat iväg min DT-ansökan.....gud så nervöst det är när man ska trycka på "skicka-knappen", sitter här nu och undrar om jag skulle skrivit annorlunda eller inte. Jag är inte den bästa på att skriva så bra om mig själv, är väl iof rätt svenskt.....*funderar*

Här är kategorierna samt bidragen jag skickat in:

Utan stämplar - Liftade lite mitt eget kort till QKs tävlingen...fast detta är grönt ist :-))))

image90

Kort efter skiss - inte så lätt för er att avgöra om det är efter skissen jag valt eller inte men så här blev bidraget.

image91

Kort med färgen lila i fokus - Här har jag inte missuppfattat "temat" iaf för detta är LILA *hihi*

image92

Tyvärr så är bilderna väldigt dåliga för min scanner har tagit helgledigt verkar det som...:-( hoppas att det bara är helgen så det inte är för gott.......

Så nu sitter jag här än en gång och är nervös :-) och givetvis hoppfull också då detta är ngt jag verkligen vill!
Håll gärna tummarna för mig :-)

Nu ska jag se om jag kan fota lite annat jag gjort...min andra canvas-tavla samt en helt nygjord LO...skämtar inte alls...scrappade en LO igår kväll och har använt mitt nya QKs alfabet DIESEL CLASSIC, I like it a lot!!!!!!!!

Tjingeling från ett soligt Skåne!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Catoaida

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 11:00:10
URL: http://catoaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0