Friday Sketchers, number 13

Hittade en jättefin skiss på Friday Sketchers blogg och den passade utmärkt till ett kort som jag fått beställning på :-)

Jag har använt/ I have used:

- hÄnglar flicka m blomkorg färglagd med Promarkers / hÄnglargirl whit flowerbasket colored whit Promarkers
- band / ribbon
- punsch retro flower small och/and medium
- brads (Lasting Impression)
- Papper från Bo Bunny samt ett annat som jag ej kommer ihåg namnet på.... /  The paper is from Bo Bunny and the othor whit flowers I don´t remeber where it comes from....
-
Quickutz - Abigail Classic, fotohörn och blad / Quickutz Abigail Classic, fotocorners and leaf.

Här är mitt bidrag / Here is my entry:



Tack för titten / Thanks for watchng!

Ingela x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0