Utdragskort

Då har jag testat lite nytt igen :-) Denna gången har jag gjort ett utdragskort och gjorde det i en hast bara för att kolla hur man gjorde och det var lätt som en plätt *hahaha*

Tyckte att hÄngeln står så bra för ändamålet så den fick det bli..Har målat med Promarkers, pappert är från Basic Grey - Red Ryder, julstjärna och fotohörn från QKs och sen har jag använt Fern-stans.

Kolla här:



sedan så drar man försiktigt, försiktigt i bandet........



Visst blev det rätt gulligt? Jag ska nog göra nga kort med utdrags-tag på, roligt att kunna variera sig :-)

Kommer mer senare, nu är det matlagning överst på dagordningen :-)

Ingela x

Kommentarer
Postat av: carina

Mycket snyggt Ingela.....det ärju så att man nästan längtar efter jul också....

KJJjjjamiz

2008-08-05 @ 18:34:20
Postat av: Diana

Jätte fint kort! Duktigt att redan börjat med julkorten! Får jag fråga var du hittat beskrivningen på utdragskort? Letar runt! :)

2008-09-19 @ 13:30:27
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0