DRINK and SMINK!!!!!!!! *fniss*

Har varit på skolan (=jobbet) och träffat arbetskamraterna på en drink och smink afton :-) Det var superkul att få komma dit och träffa dom, jag börjar ju snart jobba igen..... "J" börjar sin inskolning på måndag sen så....

Vi drack och åt gott sen så hade vi en hudkonsulent eller vad hon nu var för ngt som visade hur man skulle sminka ett "sotat öga"...lägg märke till ETT sotat öga *fniss* Jag tänkt tyst: -sminka ett öga...snyggt *NOT*  men vi sminkade båda ögonen det ingick...*hahahahaha*

I mitt tycke så blev mitt liiite för mycket men jag får väl skylla på min mammaledighet, hur mkt sminkar jag mig på vardfagarna?????? NADA!!!!!! så det var väl därför men det blev rätt snyggt iaf.

Nu har jag packat nästan allt jag har....ska på låååångträff imorgon eller rättare sagt idag :-o Ska smita iväg ngn timme på kvällskvisten för min syster fyller år...16 år....cheeses!!!!! Tänk att hon är såååå gammal medan jag fortfarande är så ung *hihi*

Usch nu ska jag sluta svamla och gå och knyta mig, imorgon är en rolig dag, träff OCH kalas!

Grattis syster!!!!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Eva F

Vi ses om en timme min vän!
Skall bli så kuuuuuul!!!!!!

Kram Eva

2008-02-02 @ 08:58:24
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Reidarveronika

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-20 @ 08:00:59
URL: http://reidarveronika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0