......Lite om allt....

Idag är jag ledig och har båda barnen hemma = fullt ös medvetslös *hahaha* Igår var det alla hjärtans dag och jag fick en blomma av sambon, kors i taket......andra gången på 12 år så ni kanske förstår mitt förvånade tiillstånd *ler*

Har ju fått mina efterlängtade Prismapennor nu och jag kämpar på...är inte så lätt kan jag säga. När man ser alla fint färglagda motiv så ser det så enkelt ut men "tjiii" säger jag bara, här krävs övning...skam den som ger sig, jag har ju knappt fått in rätta knycken med mina Pro Markers än...Men  jag verkligen gillar mina pennor :-)

Har fått lite beställningar nu...lite dopkort (4st) och lite tändsticksaskar (5st) samt ett konfirmationskort. Jag har även fått en förfrågan om bröllopsinbjudningar men vi får se hur det blir med dom, just nu har jag 25 bröllopsinbjudningar som ska levereras i slutet av februari....det rör på sig :-)

Idag är det en helt underbar dag, precis som igår...klarblå himmel och solen lyser starkt.....undrar om det ska bli vår nu?

Igår fick jag reda på att jag inte fick ngn DT-plats....*snyft* Hoppades så.....men men finns inget att göra åt det.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och se om jag får ngt gjort nu när "J" sover :-)

Om det är ngn som kikar in här så skriv gärna ngt....känner att det hade varit kul med en liten fredagshälsning.

Ha en trevlig helg!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Här kommer en liten hälsning från mig. Kommer du på tisdag? *kram*

2008-02-15 @ 20:43:54
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Sigbjornronja

Very interesting site. I have bookmarked you.

2009-09-07 @ 12:16:53
URL: http://sigbjornronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0