Lite uppdatering....

Då var det åter måndag och inskolningsdags för "J" igen, allt går bara bra så det är skönt :-) Imorgon ska jag iväg och jobba en liten "kortis" då "J" ska äta på dagis för första gången...ska bli mycket spännande att höra hur det gått då han är ett riktigt matvrak samt att han ska ha mat NU när det väl vankas ngt ätbart *hahahaha*

På pysselfronten har det inte hänt ett dugg.....har inte gjort ett endaste litet kort på hela helgen...

Jag har städat och tvättat och städat lite till.... Jag är frisk jag lovar *fniss*


Min tanke med detta är att det hade varit skönt om allt var tip top nu när jag börjar jobba så jag hinner med barnen och annat jag hellre vill än att städa. Tänkte om allt var så där jättefint så är det lättare att småplocka lite varje dag så man slipper storstäda på helgen/helgerna.... Visst låter detta bra? Det tråkiga är att det kommer nog inte bli så om jag känner mig själv, jag är alldeles för lat *hihi*

Nu ska jag se om jag kan få till ngt i min pysselvrå....har fått en bäställning på ett dopkort samt att jag har 25 st inbjudningskort att göra till min bästa väninnas bröllop...känner mig så pysselsugen men tycker mest att jag sitter och stirrar på alla grejorna...är nog min längtan efter Prismapennorna som gör att det blivit så här....dom har nämligen inte kommit än *storgråter*

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0