Ny inspiration, trevligt sällskap och lite kalas!

Igår så var jag på låååångträff och vi hade det supertrevligt. Har ju haft turen att komma med i ett härligt gäng och dom är verkligen härliga hela bunten :-)
Tänk...detta var den 3 träffen och ändå så känns det nästan som jag känt dom halva mitt liv, är det "pysselgenen" som förenar oss eller är det bara tur....?

TACK tjejer för en super trevlig dag!

Vi började med att fika sen så bytte vi ATCer sen var det bara att köra igång. Jag var lite svårstartad då jag bestämt mig för att scrappa en LO som ska vara inskickad senast den 15 februari, den satt långt inne men jag är faktiskt riktigt nöjd, jag gjorde den rakt av enligt skissen förutom att jag bytte ut ett foto till journaling ist då jag bara hade ett foto......Fick gjort ett Alla hjärtan kort och en tändsticksask, låter inte som jag hann med så mkt kanske men jag var iväg i 4 timmar på kalas.

Min syster fyllde 16 år igår samt att vi firade vår pappa som fyllde år i januari.....Vi fick god mat och min syster hade gjort en jättefin tårta som smakade hur gott som helst!

Här kommer deras kort som jag gjorde åt dom:

image53

image54

Jag antar att ni kan gissa er till vem som fick vilket kort *hahahahahaha*

Nu ska jag ta en kopp kaffe till sen blir det till att scanna lite kort som jag gjort under veckan samt mina nya ATCer som jag fick igår :-)

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för det yber snygga kortet som jag fick av dig min underbara syrra som är super duktig på att göra kort. Älskar dig syrran!

2008-03-14 @ 19:58:00
Postat av: Thorstella

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-02-05 @ 14:04:02
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0