3 Januari.....

Idag fyller jag år :-) Har bestämt att jag ska bara slappa hela dagen, ordet slappa innebär iofs scrappa också...inte bara lata sig ;-)
Just nu så snöar det som bara den och stormar, sambon är ute och hämtar ved så vi kan tända eld i spisen *sååå mysigt*

Har fått 3 jättefina födelsedagskort från nga av mina pysselvänner och då menar jag JÄTTEFINA!!!!!!!!
Ska visa dom senare, "J" ligger och sover så han vaknar nog av scannern om jag gör det nu....vill gärna att han sover en låååång stund till, han är nämligen en riktig vilde *haha*

Idag har jag även kollat läget på Tradera....jag har inte haft nga auktioner ute på länge (ca 1 mån) men nu börjar det arta sig verkar det som så nu ska jag nog börja lägga ut lite igen. Har även kollat igenom lite av alla barnkläderna så det blir nog en del sådana auktioner med då man kan ju inte spara allt......

Nu ska jag ta en kopp kaffe till att börja med sen får jag se om jag scrappar loss en stund *fniss*

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Monica O

Grattis vännen hoppas att du har haft och har en mysig dag.

Kram Monica

2008-01-03 @ 19:32:30
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: carina

GGGRRRRaaaaattttttiiisssssssssssssss

2008-01-04 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0