Ännu ett kort!

Ikväll är det kalas dags och jag har fått knåpat ihop ett kort till "grisen" :-) Jag blev faktiskt rätt nöjd då jag testat lite för mig nya grejor...brukar inte använda öljetter och inte iheller så mkt band. Jag har bestämt mig för att utmana mig själv varje gång jag gör ett kort...jag MÅSTE använda/göra ngt som jag inte gjort innan eller använt innan....

Här är resultatet:

image51

Har gått och funderat lite på det här med baksidan på kortet, där brukar man ju skriva vem som gjort det osv och den stämpeln jag har är en sådan "basic" från Panduro som inte är kul alls.....Jag slängde ut en fråga till mina pysseltjejer och fick ett jättebra tips så det testade jag, resultatet kommer här:

image52

TACK Eva för tipset!

Nu ska jag gå och fixa iordning mig och barnen inför kalaset, jag och "H" har ju halsfluss men enligt doktorn så smittar vi inte längre...Jag känner mig mkt bättre idag, tänk att lite penicillin kan göra såd


Kommentarer
Postat av: Eva F

Vilket himla snyggt kort Ingela och så mycket fiffigt du gjort på det. Känner precis likadant att jag också behöva hitta på lite nytt. Vi får öva tillsammans på lördag :-)
Kul att du fick till baksidan, blev ju jättebra.
Krya på dig!
Kram Eva

2008-01-26 @ 23:53:15
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Monica O

Gulliga du, tack för kommentaren i bloggen.
Detta kort är superduper snyggt som jag sa till dig. Du är riktigt grym på det där med kort.
Ska bli kul att ses på lördag.

Kramis Monica

2008-01-29 @ 21:32:56
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Nicolaiingeborg

Cool site ... I like it :)

2010-04-12 @ 15:49:31
URL: http://nicolaiingeborg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0