Jag har fått 2 awards!

Tack Annica och Monica!




"Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Jag skickar den vidare till 10 personer men nga har ingen blogg så jag hoppas det är OK ändå :-)

Annica (blogg)
Erika (blogg)
Eva F (blogg)
Monica blogg)
Camilla E (blogg)
Carina
Ritva
Sus

den 9:e och 10:e får jag fundera lite på........är rätt ny i blogg världen så jag kan inte ens direktlänka er till deras bloggar men vissa finns under länkar.

Grattis tjejer!

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Tack kära du! Ja, visst är det kul när vi ses på träffar och får ge varandra glada tillrop! Kram

2008-01-17 @ 16:53:27
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0