Min första ATC-swapp!

I söndags så var jag ju på träff och då swappade vi ATCer med varandra och temat var djur. Nu har jag fått scannat dom men tyvärr så blev vissa inte så bra.....men dom är jättefina i verkligheten, jag lovar :-)

     

   

Dessa sju fick jag...lägg märke till hunden...han har gjort nr 2 *hihi*

Denna ATCn hade jag gjort:

 

Nästa gång så är temat kärlek......får fundera ut ngt bra...har precis gjort till en swapp på Stämpelsnack med just temat kärlek.....Jag kan ju inte göra likadana ju...

Så...nu är första swappen utförd!

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Monica O

Hej Ingela!!

Du har en lite överraskning i min blogg.

Monica

2008-01-16 @ 22:04:28
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Eva F

Ja visst har vi kul när vi byter ATC. Din ATC med hästen är jättefin. Titta i min blogg :-)
Kram Eva

2008-01-19 @ 22:45:21
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0