A Spoon Full Of Sugar, challenge 9 sketch.

Har hittat en ny utmaningsblogg som heter A Spoon Full Of Sugar och denna veckans utmaning var att göra ett kort efter en skiss.

Jag har använt mig av följande:

- hÄngeltjej målad med Promarkers
- silvrig Punchinella
- band
- mönstrat papper från My Mind´s Eye
- Quickutz dies

Blommorna har jag gjort på ett annat kort och idén har jag "lånat" från hÄnglar-Marie sedan jag såg dom urtjusiga blommorna i hÄnglarbloggen :-)

In english:

I have used this things for my card:

- hÄnglar girl colored whit Promarkers
- Punchinella
- ribbin
- paper from My Mind´s Eye and Bazzill Cardstock
- and lots of Quickutz dies

If you wonder something about my card leave a comment and I will get back to you :-)



Thanks for watching, have a nice day!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Bubbles (Joanne)

Fab card, pretty colours and gorgeous image. Thanks for joining in.

#Joanne x

2008-07-25 @ 17:53:32
Postat av: Nikki

Hi Ingela, Gorgeous card and i love the great details you have added. Thanks for joining in our challenge. Hugs Nikki x

2008-07-25 @ 20:40:44
URL: http://www.bunny-zoes.blogspot.com
Postat av: ciiccii

Helt bedårande kort. Jag såg också blommorna. Det blev ju bara så fint.

Kramiz

2008-07-25 @ 21:53:22
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Bev

Beautiful card - the colours are gorgeous

2008-07-27 @ 18:33:02
URL: http://bevscrafts.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0