Carinas lilla LILA ;-)

Här kommer bilderna på väskan som jag gjorde till min stämpelkompis som fyllde år i helgen :-)

Jag har själv konstruerat hela alltet då jag inte har nga mallar för sådant här.....som handtag så använde jag en av Quickutz nya långa dies den som heter Scalloped som jag sedan satte öljetter i och trädde jag igenom ett vitt "fluffigt" garn i hålen. Jag fäste sedan handtaget i ändarna med brads och det höll trots att jag har även dubbla lager med blommor :-)
På ovansidan har jag skrivit Carinas lilla LILA då hon just älskar lila, Carinas är stansat i QKs Blossom Grand s:et i Mini sedan är lilla stansat i QKs Biography likaså LILA fast med dom stora bokstäverna, fjärilen är också givetvis en Quickutz-produkt :-))
Om man sedan kollar in framsidan så har jag använt den långa scalloped-dien som mall för att få fram vågorna på själva locket, den silvriga blomman är från ett bans som jag knipsat av. Dom sirliga flourish är från BC och dom söta fåglarna är QKs, utstansat i lila Bling. På baksidan sitter det lite blommor men den hann jag inte fota då jag fick vääääldigt bråttom iväg :-))

    

Tyvärr är inte bilderna dom bästa...kunde inte få in den i scannern *hahahaha*

Nu har jag inte mer som jag kan visa just nu......men imorgon så kommer det en ny utmaning på KiFs blogg och inspirationskortet som jag gjort blev precis som jag tänkte mig *fniss*  Kanke inte passar sig att säga så om ens egna grejor men det gör jag ändå :-D

Ha det bäst!

Orkar ni så kommentera gärna, tycker alltid det är kul att få en lite hälsning :-)

Kommentarer
Postat av: Heike

This is just gorgeous !!!!!!!

Beautiful work and coloring, love it.....



Please, take a look on my Blog, there is something for you :-)))......

2008-07-01 @ 21:01:18
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: Eva F

Den här väskan är så fantastiskt fin! Jag har haft turen att få se den "på riktigt" också.

Kram Eva

2008-07-07 @ 07:58:13
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Remiklara

Very good guestbook. Interesting!

2008-12-22 @ 08:20:54
URL: http://remiklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0