Det går trögt med julkorten....

Bestämde mig tidigare i år att jag skulle börja med julkorten i god tid men det känns lite trögt....Tycker att jag har många ideér i huvudet men jag får inte till det.

Här är ett nygjort julkort iaf:



Har testat en ny "vikning" på kortet, det öppnas mitt på så motivet. hÄnglarflickan är från Klappat och Klart 2007 och färglagd med Promarkers, sedan så är det utstansat från punchar och Quickutz, texten är från QKs Biography Classic, det mönstrade pappert  från Basic Grey - Figgy Pudding, Red Ryder. 

Nu ska jag se om jag får till ett fotbollskort som jag fått en beställning på :-)

Ha det bäst !!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva F

Vilket härligt riktigt juligt kort.

Snyggt med den vikningen. Det är kul att testa lite andra vikningar ibland.

Kram Eva

2008-07-17 @ 08:07:58
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0