Diamantkort, Diamondcard!

Nu har min blogg fått en lite uppfräschning och den blev riktigt fin tycker jag :-) Det roligaste är nog översättningsfunktionen jag skaffat, den fixar min svenska text till engelska men det blir mer som svengelska *fniss* vissa ord översätts inte och vissa blir helt fel.......Om jag skriver dom så översätts det till judgement och jag menar ju de men skriver dom...likaså när jag skriver band (ribbon) då översätter dom det till tied *hahahaha*
Vill ni ha ett gott skratt så prova så får ni se :-))

Men nu till mitt kort :-) Jag har provat att göra ett Diamantkort och det blev riktigt gulligt, det går inte åt så mycket papper och dekorationer iheller så det är ju också ett + !

Kolla här så fräck vikning:



     (bilderna är klickbara)

Nåååååå........Vad tycker du?

Lämna gärna en kommentar!

Nu ska jag ut och sola och kanske bada i poolen, jag vill egentligen ha 25 grader i vattnet men det är bara 23 så jag är tveksam....

Ha en trevlig söndag!

Ingela XX

Kommentarer
Postat av: carina

MKT snyggt. sehr schön gemacht,very nice

KRAMIZAR

2008-07-27 @ 12:13:52
Postat av: Heike

This is just gorgeous.

Beautiful work and coloring, love it......



Please, take a look on my Blog, there is something for you :-)))......



Hugs

Heike

2008-07-27 @ 21:14:07
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: ciiccii

Så otroligt läckert kort. Jag bara måste prova. Har du mall eller bara ändå?

Så undrebara färger också. Ursnyggt!

Kramiz

2008-07-27 @ 23:42:58
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0