Lyckodag!

Idag blev fotbollskortet färdigt :-) Jag fick en beställning på ett kort till en blivande 9-åring och det skulle vara himmelsblått som i MFFs färger......Det blev en hÄngelkille som fick visa sig i himmelsblå dress med en fotboll och jag fick använt min nyinköpta Punchinella med :-)

 

Hoppas han blr glad för kortet :-)

Idag när jag gick till brevlådan så låg där ett stoooort kuvert och väntade på mig från Cicci då vi skulle byta stämpelmotiv med varandra.....När jag öppnade brevet så låg där såååå mycket mer än stämpelmotiv.....Hade fått en massa band, brads och gulliga små säkerhetsnålar samt en massa mönstrade papper och sist men inte minst ett vackert handgjort kort!

Kolla här så snyggt det är:



Kan ju säga att scannern inte gör kortet rättvist...det är så snyggt färglagt!

TACK Cicci, du satte guldkant på min helt vanliga torsdag!!!!!!!

Nu dom närmsta dagarna så kommer jag nog inte hinna göra så många kort...Min lille vilde "J" fyller 2 år på söndag och på lördag ska vi ha kalas, det innebär att imorgon ska det handlas lite och fixas mat inför lördagen. På lördagen så ska jag handla det sista, duka osv osv....Men som tur är så kommer min otroligt snälla syster hit och hjälper mig med barn, handlande och allt det där osv osv *fniss*

Sååå everyone...take care and have a nice weekend!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ciiccii

Vad glad jag blir att du uppskattar både kort och paket.

Ha en härlig helg! Och grattis lille J.

Kramiz

2008-07-18 @ 22:35:02
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: ciiccii

Glömde skriva om kortet. Det var så läckert. Jag har inte använt mina punchinella än.

Kramiz

2008-07-18 @ 22:36:30
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Heike

Wow, gorgeous Cards so cute. Love the wonderful Colors and the Hänglarimage is so cute....



Hugs

Heike

2008-07-21 @ 13:16:29
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: Erlingkristin

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-04-27 @ 13:25:47
URL: http://erlingkristin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0