Lite snack bara....

Idag så har jag inget att visa upp...har gjort nga kort men inte hunnit scanna dom. Jag hoppas ni alla har haft en trevlig midsommar för det har jag haft :-)

Vi har precis kommit in efter att varit ute i stormen och byggt staket runt poolen, "J" kommar nog annars att se om han kan simma och det kan han INTE...han är ju bara snart 2 år men kan iofs VÄÄÄÄLDIGT mycket trots sin unga ålder. Nu ikväll när vi varit ute så har "H" varit med och det blir många roliga skratt när man är med en 5 -åring :-)) Ojojoj vad vi skrattat!

Idag så har jag och sambon varit förlovade i 8 år....tänk vad tiden går och inte lär jag bli gift iheller han tycker att det är som att kasta pengarna i sjön.........vilket resonemang *skakar på huvudet* Nåja, jag överlever säkerligen fast jag hade gärna velat gifta mig :-)

Vad har jag mer gjort idag *funderar* Ja just det, jag har varit i Löberöd hos Scrapaddicted, där är 20% i fysiska butiken denna veckan och det kan man ju inte missa *hihi* Shoppa är ju alltid roligt!

Kan ju även berätta att jag funderar på att skicka in en ansökan om en DT-tjänst....vill ju så gärna men kan inte bestämma mig för om jag ska skicka in eller inte......ansökningstiden går ut den siste juni så jag har nga dagar på mig att bestämma mig, slutar väl med att jag får singla slant, har iaf börjat göra bidragen som jag tänkt skicka in iaf....

Nu ska jag gå och sätta mig i min "garderob" *fniss*, håller på att "altra" lite....är en lite "surprise" så om nga dagar så får ni se *ler hemlighetsfullt*

Ha det gott, tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0