Ny månad, nya utmaningar!

Då var det nya månad och på KiF innebär det att det ligger uppe en ny månadsutmaning och det är Forma Hantverk som sponsrar med månadens pris, hoppas du tar dig an utmaningen :-) Jag hade förmånen att få lite stämplar från Forma inför månadsutmaningen och har gjort ett kort med en av stämplarna (kommer fler)...blev ett väldigt "rent" kort för att vara mig eller????? (blev lite suddigt i scannern pga den "tjocka" blomman)

image143

I Kifs blogg ligger även veckans första utmaning uppe och det är jag som haft äran att rita skissen :-) Du ska göra ett kort med temat examen/studenten efter skissen. Hoppas du hänger på, ska bli kul att se alla tolkningar.

Här är mitt kort efter skissen:

image144

På ondag är det dags för nästa utmaning......men du glömmer väl inte KoD som pågår varje dag inne på KiFs forum Nyfiken????? Titta då in där :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carina W

Hej!
Så mycket fint du gjort.Roligt att titta in hos dig.

Ha,det gott!

2008-06-03 @ 10:21:58
URL: http://pysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0