Så...nu var det gjort.....

Så nu har jag skickat in min DT-ansökan *biter på naglarna*

Tror att jag läst igenom själva ansökningskraven typ si sådär 1000 ggr....Jag har skickat in 3 st  kort varav ett kort gjordes till två syften..nämligen till ansökningen men även till min stämpelkompis som fyller år idag :-) Hon ääääälskar Penny Black och färgen lila så givetvis så är kortet väääldigt lila samt med ett Penny Black motiv, helt i Carinas tappning *fniss*



Det andra kortet som man skulle visa var ett sk "teknik"-kort.....*gulp* känner mig fortfarande som en nybörjare och har inte testat nga tekniker direkt iheller....men en teknik som jag testat och tyckte var tuff var Faux Tree.....det 3:e kortet skulle vara efter en skiss och då valde jag kortet som jag gjorde efter en skiss under ScrapAddicteds webbmara och det kortet är väldigt fint enligt mig själv iaf *fniss*

 

Jaaa så nu får jag vänta att se......det brukar ju vara enormt många som söker till lediga DT-platser så risken att jag ska få en plats är ju rätt liten men det ger en lite skinn på näsan nu när man väl sitter här och tryckt på skicka knappen man vet ju aldrig och sen är det ju som så: Hoppet är det sista som överger en...eller hur?

Nu ska jag se hur bilderna blev på en altrad väska, gjorde även en lila väska till min väninna där jag lagt ner lite lila "godsaker" som lila Crackle Paint, lila Liquid Pearl, lila Floss, lila brads och band samt en lila penna :-))

Tjingeling på er!





Kommentarer
Postat av: Heike

This Cards are so beautiful, love the Colors and your Coloring are so great........

2008-07-01 @ 21:02:15
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0