Studenternas tid är här!

Har fått gjort en del kort på sistone då jag fått en hel del beställningar och det känns verkligen kul att ens kort uppskattas. En del av korten är ju personliga och det är lite knepigt att få ihopa det för beställaren får en bild av hur det kanske kommer bli och jag försöker verkligen att få dom personliga så gott det går iaf :-)

Först ut blir alla studentkorten som jag gjort.....

image133

image134

Funderar på att "sy" lite runt stommen med vitt men kan inte bestämma mig.....älskar ju att "sy" :-))

Nu till flickstudenterna:

image135

image136

image137

Kortet ovan var lite "knivigt" att få till......beställaren ville att Norges flagga och den svenska flaggan skulle vara med men tillslut så fick det bli som det blev och jag blev rätt nöjd ändå tillslut.

Nu till lite andra beställningskort som jag gjort, har använt mig av hÄnglars senaste stämplar och jag bara älskar dom :-)

image139

image140

image141

image142

Ja då var nästan alla upplagda.....har nga till men dom kan jag inte visa riktigt än. Titta gärna in senare idag/kväll för då ligger dom säkert här :-)

Ha en förträffligt bra dag och glöm inte att skriva en liten kommentar för det gör mig så glad!


Kommentarer
Postat av: Eva F

Underbara kort som alltid Ingela.
Och jag har ju haft turen att få se flera av dem på riktigt också.
Kram Eva

2008-06-05 @ 22:22:08
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0