Ute i god tid...

Julkort mitt i sommaren...Ja precis vad jag gjort :-) Det började med Svensk Scrapbooking hade en Midsommarcrop och en av utmaningarna var att göra ett julkort.....så jag fortsatte lite på den linjen.

Här kommer två julkort som jag gjort och jag håller på med fler, kan ju vara bra att ha ett lager på lut :-))



Lite snett inscannat men det får duga :-) Ett enkelt julkort med hÄnglarpar från Klappat och klart -07, färglagt med Promarkers.



Här blev det pepparkakskort, motivet givetvis från hÄnglar :-) Jag har färglagt med Promarkers och med Prismapennor, typsnitt är QKs Diesel som jag lindat med lite floss.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Mumma vilka läckra kort!!

Smart du är som börjar i tid - en annan får jobba häcken av sig strax innan jul fast jag varje år säger till mej själv att 'i år SKA JAG'...men det gör jag ju aldrig...suck...

Ha det gott!

2008-06-26 @ 16:41:05
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Eva F

Jättesöta julkort Ingela.

Nästan så man längtar till jul fast sommarsemestern börjar i dag.

Men det är smart att börja tidigt, det tänker även jag att jag skall göra varje år men men.......

Vi kanske skall ha som tema på en träff att vi endast får göra julkort :-)))

Kram Eva

2008-06-27 @ 07:19:09
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0