Cybercrop!

Jaha...då är man med i sin första CC då :-)

Har fått 3 st kort gjorda och jag har laddat upp dom i galleriet så nu är det bara att vänta och se .........

Här är det 1:a kortet i kategorin GULT, gör ett så gult kort du kan......Här är mitt gulaste kort *fniss*

image75

Här kommer mitt 2:a kort, kategorin är: "Inget stämplat".

image76

Och dagen sista bidrag i kategorin Svart och vitt.......JAAAAAAA jag vet att det är felstavat....såg det när jag scannat det *fniss* I reglerna så står det att man får ha ett färglagt motiv på kortet men där stod inget om felstavningar *hahahaha*

image77

Sen har jag faktiskt hunnit påbörja kort nr 4:a......nu är jag på G, en god natts sömn sen är jag "fit for fight" tills imorgon *skrattar*

Ha det bäst!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Jättefina kort, Ingela! Ja, missar gör vi alla ibland *fniss*.

2008-03-24 @ 22:05:27
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0