Lite gott och blandat!

Nu har jag fått lite nytt att visa här i bloggen.....

Har gjort bröllopsinbjudningar till min bästa väninna och hennes sambo inför deras bröllop i augusti och jag tillverkade en låda som jag la inbjudningarna i. Deras inbjudningar är väldigt enkla och stilrena så lådan blev mer åt det gulliga hållet *ler* När jag fäglade motivet så tänkte jag på vilka färger som är "dom" så därför är lådan kanske inte den mest bröllopsinspirerade låda ni sett.

image70

Här är ytterligare ett litet dop/välkommenkort som jag gjort på beställning, har aldrig tillverkat så många flickiga kort eller scrappat så mkt i rosa då jag har två pojkar så det är kul :-) Liftade mitt egen tillverkade konfirmationskort i val av färg men det blev helt annorlunda tillslut, tanken var att jag skulle ta det rakt av men så här blev det:

image71

Har ju anmält mig till en swapp på Stämpelsnack där vi ska göra 8 st och få 8 st tillbaka och vi swappar med Holland...Här är mina bidrag, är ju ny inom detta med ATCer så jag fick lite hjärnsläpp men här är dom iaf:

image72

Har även fått en beställning på en personlig tändsticksask....Hur gör man ngt personligt när man inte känner personen i fråga samt att man fick reda på två saker....brunt, guld och ngt med djur *funderar* (blev visst 3)

Så här blev resultatet och jag är faktiskt mycket nöjd om jag får säga det själv *fniss*

image73

Så det var nog allt just nu iaf....kolla gärna in här senare för då kommer det en lite överaskning!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill se dem på riktigt!!!! (Det blir kanske på söndag...
:) )

2008-03-14 @ 16:09:11
Postat av: Christine

Hej, vilka fina ATC du har gjort, är också med i Holland swappen så välkommen in i min blogg och titta på de.
Grattis till Chruss vinsten.

2008-03-15 @ 15:11:54
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Abdirahmantine

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-19 @ 13:03:23
URL: http://abdirahmantine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0