Veckan som varit.....

Jaha...då var det påsk nu, påsk för mig är vår men den syns inte idag iaf. Här regnar det friskt mellan snöbyarna och det blåser även rejält :-(

Nu har vi haft kalas för "H" som fyllde 5 år i tisdags...han fick så många fina presenter, favoriten är nog cykeln. Han fick en gul cykel och han cyklar runt i matrummet och TV-rummet i världens fart, han vill nämligen inte ta ut den för då blir den lerig *fniss* Han har väldans rätt i det för vår gård ser ut som en lerpöl eller ngt liknande.......

I helgen är det CC på Scrappiz och jag funderar på om jag ska våga vara med....ngn gång ska ju vara den första ju :-)

Sökte DT tjänsten på ScrapAddicted men gick bet....hade iofs inte förväntat mig ngt annat men hoppet är det sista som överger en. Nu har jag skickat in totalt 2 ansökningar och ej blivit vald så nu funderar jag på att skicka in ännu en.....Kort i Fokus söker nämligen nya DT-medlemmar. Snäääälla håll tummarna för mig :-)

Nu sitter jag och väntar på att mitt nylackade kort ska torka så jag kan fota det....har gjort ett kort till QuicKutz svenska sida där dom har en tävling som går ut idag....man får bara använda deras dies osv och där är finfina priser :-) Kommer visa det här sedan om ngn är intresserad, har ju inte världens mest besökta blogg precis *fniss*

OCH NUUUUUUUUUUUUUUUU......tävlingen är avgjord :-)

"H" drog följande namn som kommer få varsitt paket på posten och som i sin tur ska lägga upp ngn form av tävling i sin blogg och länka till mig :-)

Spännande värre ;-)

















Dilorf och Monica O

Grattis till er båda, ni kan kontakta mig via min hemsida där det finns en "kontakta mig" och lämna era adresser så ska jag skicka er vinsterna!!!!

Nu har jag bara en sak kvar...

GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla E

Glad påsk på dig också! Kramar

2008-03-21 @ 17:28:22
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Chruss

Glad Påsk på dej!
Pssst - ska hålla en tumme för dej!!
kram

2008-03-22 @ 13:33:20
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Dilorf

Åhhh vad spännande!!
Glad påsk på dig!

Du gör så fina kort så det borde inte dröja så länge innan du får en plats som DT, någonstans...

2008-03-22 @ 20:19:46
URL: http://dilorf.frolid.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0