Ett kort om dagen!

Är du utmaningssugen....? Då ska du titta in på Kort i Fokus forum, där är en utmaning som heter just "Ett kort om dagen" :-) Varje dag måndag-lördag läggs det upp en ny utmaning och senast lördagkväll ska man ladda upp sina alster i respektive tråd. Man är då med i en utlottning av ett litet pris från ngn av KiFs tre huvudsponsorer, den som hunnit flest kort vinner, vid lika så lottas det (har jag för mig...hmmm) I slutet av varje månad så dras en vinnare bland dom som varit mest produktiva, veckovinnarna presenteras på söndagarna.

Jag själv tänker hänga på, ett perfekt tillfälle att lära sig OCH testa nya tekniker :-)

Så jag utmanar er nu till att hänga på tjejer!

Håll även utkik i KiFs blogg där kommer ny utmaning idag onsdag :-)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0