Kort i Fokus

Då var det "min" grupps tur denna veckan att hålla i utmaningarna :-) Måndagsutmaningen är en "knapputmaning" du utmanas att använda knappar på ditt kort. Kolla gärna in  KiFs blogg  där står precis allt du behöver veta :-)

Regga dig gärna på forumet så du kan ladda upp ditt bidrag, välkommen dit!

Här är mitt enkla bidrag...har inte så många knappar så det blev enkelt men helt i min egen stil *fniss*

image110

Imorgon onsdag är det dags för nästa utmaning så håll ögonen öppna *hihi*

Hoppas vi ses på KiFs forum, ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Monica O

Supersnyggt kort vännen.
Ska se om jag kanske hinner detta. Kan ju inte garantera då det är så mycket med jobb just nu.

Kram Monica

2008-05-07 @ 09:39:48
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0