Hej på er!!!

Ja då var det dags för "allvaret" igen...Idag var det åter jobb och barnen var på dagis, minstingen har tjatat efter sin älsklingsfröken hela helgen så han var såååå nöjd imorse när vi äntligen skulle åka bil till dagis :-))

Här kommer två kort jag gjorde i helgen till Stellas.se som hade CC.....



Till detta kortet fanns där en massa måsten och man fick inte använda dom traditionella julfärgerna eller ngt stämplat, man var dess utom tvungen att ha med band, blommor och metaldekoration (brads räknades inte in)...

Till nästa kort som jag gjorde så skulle man följa en skiss samt även nga måsten även här...Ngt stämplat, sy och ngt utstansat.....passade mig perfekt *fniss*



Nu måste jag hoppa i säng...en ny dag väntar imorgon...och vet ni vad??? Nu har Stämpelstafetten dragit igång på Stämpelsnack...gud så roligt det är...ska skriva mer om det imorgon :-)

Ha det BÄST!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Båda korten är ju så fina. Det första just för att du har med alla detaljer du beskrev. På det sista gillar jag speciellt att du tog upp rosetten igen från hennes hår.

Kramiz

2008-11-04 @ 09:37:32
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0