Tisdag....

Oj vad tiden springer på...Var ju på träff i lördags och det var jättetrevligt, fick gjort 2 kort och jag fick påbörjat ett 3:e :-))

Har fullt upp med Stämpelstafetten på Stämpelsnack och jag har hunnit göra lite kort men kan inte visa dom för er än....

Men ett kort från i helgen kan jag visa er :-) Här har jag maskat ihopa två av dom nya ursöta hÄnglarna, texten blev verkligen pricken över i:et.



Måste även berätta att jag skickat iväg en DT ansökan....Åhhh vad jag håller tummarna nu!!!!!!!!! Ni får gärna också hålla en tumme för mig :-))

Jag har även fått en award från min bloggvän Cicci, TACK vännen!!!! Jag återkommer senare ikväll med lite mer om den.

Nu ska jag iväg på fotbollsträning med äldsta sonen....eller rättare sagt boll och lek :-)

Ha det BÄST!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så sött kort. Färgerna är så fina och många detaljer att titta på.

Önskar att de stämplarna bodde hos mig också.

Kramiz

2008-11-11 @ 18:50:17
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Heike

Wow, Ingela this is so cute and adorable. Wonderful work, the Images are so beautiful can't wait to have this :-)))........Your coloring is brilliant.....



Hugs

Heike

2008-11-11 @ 20:26:43
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: Eva F

Ett fantastiskt kort. Och vilken underbart passande text till motiven. Du kan verkligen få till det som vanligt.

Kram Eva

2008-11-12 @ 07:33:02
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0