Här är jag med en laddning nya kort!!!

Ja tiden går fort när man har roligt sägs det ju....och jag håller med!

Just nu är jag faktiskt ledig...just det LEDIG!!! Så härligt att ha en vecka ledigt och få vara hemma med barnen och sambon... Vi håller på att fixa till "H"s rum och han har STORA förväntningar precis som en 5 åring alltid har när det är ngt man velat länge :-) Men lite kort har jag hunnit med.....men dom jag ska visa nu gjorde jag i helgen.

Jag var på träff i helgen med mina underbara stämpelvänner som faktiskt känns mer som rena rama bästisar.....vi är i varierande åldrar men gud så roligt vi har det....alla är så enormt generös både vad gäller att berömma, komma med ideér samt ha dela med sig av sina saker då det är alltid ngt man glömt hemma eller inte har....hur nu det är möjligt *hihi*

Jag kände mig ngt tråkig till en början då jag började färglägga 3 likadana motiv fast i olika färger....valde sedan papper till dom och vips så hade jag gjort 3 kort, likadana men ändå helt olika :-)

Detta blev traditionellt röttt :-)

...och så blev det ett blått kort.....

och slutligen ett lila :-)

Alla korten är ju i princip likadana men ändå så olika...blev rätt bra ändå med Rachell Anne Millers snögubbe, God Jul stämplarna kommer från Inkido och Prick i Form...."me like a lot"!!!!!

Sedan så kommer det två andra kort:



...detta blev med ett motiv från Whiff of Joy...



...och detta blev ett kort med hÄnglarkillen från senaste klubbpaketet samt att han har fått en kärra/vagn full med snöbollar :-)

Just det ....har ju glömt att visa er DT korten som jag gjorde till Kif förra veckan.......(oups....)

Detta är måndagens kort, utmaningen var att använda häftklamrar, kan ju säga att för mig höll det på att gå åt pipan, först hade jag ingen inspiration och när jag sedan fick iden då hittade jag inte själva häftmackapären...men till sist så blev det detta kortet, blev ett kort till barnens kusin som fyller år i december, snacka om att vara ute i god tid :-)



Här kommer onsdagens utmaning, det var att göra ett Halloweenkort och det blev så här:



Blev ni rädda????? *fniss*

Nu var det nog allt för denna gången...TACK så mycket för att du tittade, hoppas du orkade ända ner :-)

Imorgon är det onsdag och då är det ny utmaning på bloggen Stamp with Sarah Kay, hoppas du kikar in där för där är många duktiga kortmakersor samt mycket inspiration :-)

Just det....såg härom dagen att jag snart haft 4000 besökare samt att min blogg fyller ju snart 1 år....funderar på att ha lite jippo i bloggen så återkom gärna man vet ju inte om du missar något ;-)

Vill du lämna en kommentar så gör gärna det...blir så glad när någon vill skriva nga rader till mig och kanske tom våga sig på lite konstruktiv kritik :-)

Tjingeling!!

In english:

I hope you didn´t fall a sleep...I had so many cards this time. I have a week free and spend time with my family...I love it!!!

I was on a gathering this saturday and I create a lots of cards.... the last two card is for Card in Focus and they are my DT cards for last week.

I have notice that my counter reach 4000 visitors soon and in November I have blogged for a year.....so keep your eyes open!!!!!

Please feel free to leave a comment...I love to hear from my visitors!!!!

Thanks for looking!!!


Ingela x

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Beautiful cards you made!! Wunderful, everyone has great combinations of papers and colors. Did my stamped images ever reach you??

Love,

jacqueline

2008-10-29 @ 00:47:58
URL: http://crejakaarten.blogspot.com
Postat av: Cicci

Så mycket fint här var då. Inte undra på att du inte lagt upp något på någon dag.

Så läckert att se alla lika/olika kort. Gillar att du haft samma upplägg.

Häftklammerkortet var ju bara så cooolt. Kommer att bli uppskattat.

Ha det gott vännen.

2008-10-29 @ 17:27:12
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: CamillaE

Oh, så fina alla korten är!! Du är så duktig!!

2008-10-29 @ 18:47:08
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Monicao

Ser att du kom in i ett stim vännen. Guuuud vad jag saknade er i lördags. Men men igår så var Carina hos mig till kl 02.00!!!!! Fasiken vad tiden gick.



Jättesnygga kort du har gjort har allt väntat på uppdatering här inne :o)



Kramis Monica

2008-10-30 @ 11:10:09
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: CraftyC

Wow, looks like you really enjoyed your crafting. The cards are all brilliant!

Clairex

2008-10-31 @ 13:57:08
URL: http://www.clairebsd.blogspot.com
Postat av: Kamilla

WOHO vad många snygga kort du gjort WoooW alltså :D

jag återkommer ;)

2008-10-31 @ 16:19:51
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0