Lite nya kort!!!

Måndag den 6 oktober....uppehållsväder, solen skiner, dimma men äntligen uppehåll :-) Är hemma och vabbar då båda barnen fått blåsor i och runt om munnen :-((( och nu har jag fått en tid till VC så får vi se vad det är.

Var på träff i helgen med mina helt underbara pysselvänner, fick inte så mkt gjort men en del uppstämplade motiv till mitt "förråd" hann jag dock med :-))

Här kommer nga kort som jag fått gjort i helgen iaf:

Först ut är ett lila Penny Black kort:



Har använt:

- Penny Black stämpel
- Promarkers
- rund God Jul stämpel från Prick i Form
- mönstrat papper från Around the Block
- retroblommor small och medium
- Quikutz Snowflake
- Punchinella
- Liquid Perals "White Opal" och "Lavender Lace"

Nästa kort är detta:



och till detta kortet har jag använt:

- hÄngelkille m lyckta från Klappat och Klart 2007
- Promarkers
- God Jul stämpel från Prick i Form
- mönstrade papper från Maja Design
- brads
- band
- Quickutz hänget till den runda julkulan

Nu till 3:e kortet:



till detta kortet använde jag:

- hÄngelpar från Klappat och Klart 2007
- Promarkers
- mönstrat papper från Dream Street Papers
- floss
- brad
- fernkvistar
-Quickutz Poinsetta och snowflake
.........har försökt att rulla lite papper så att det skulle likna kanelstänger och det blev väl sådär......????

Har nga fler kort att visa egentligen men dom har jag inte hunnit scanna och fota än...kommer kanske under dagen eller kvällen :-)

In english:

Hi girls!!! This weekend I have been on a gathering whit my "stamping-friends" (saturday) and I was not so productive as I hoped.....but a couple of cards have I done.

Today I´m at home whit my children beacuse they are sick and I don´t have time to write what I have been used on my cards....If you want to know please leave some comment and I will get back to you for an answer :-)))

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Monicao

Snyggt snyggt snyggt vännen. Hoppas att festen var trevlig och att du inte saknade oss för mycket.



Kram Monica

2008-10-06 @ 11:19:56
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0