Mitt första DT-kort, My first DT-card!!!!

Här kommer mitt första DT kort för Stamp Whit Sarah Kay !!!!!!! Egentligen så skulle det var färdigt tills igår men eftersom jag inte ägde/äger nga sådan stämplar så fick jag snällt vänta....nu har jag iaf fått tag i lite SK motiv så här kommer mitt kort:



Jag har gjort kortet monochromatiskt med Bazzill-serien Blue/Violet men scannern gillar inte färgen....

Jag har använt följande:

- Sarah Kay "Roses Garden"
- Prismacolor
- Bazzill Monoserien Blue/Violet
- Mönstrat papper från Melissa Frances
- textstämpel från InkyWings
- band
- retroblommor medium och small
- daisy-stans small
- Quickutz dies: fotohörn, flourish och mini blad

In english:

Here is my first DT card for the German blog Stamp Whit Sarah Kay !!!!!! Beacuse I don´t have/had any SK stamps I couldn´t finish my card for yesterday but today the stamps arrived *happy* and here is my inspirationcard for you!

My scanner don´t like Bazzill Monochromatic Blue/Violet....it looks much better in real.....I hope you like it !!!!

I have used:

- Sarah Kay "Roses Garden"
- Prismacolor for coloring
- Bazzill Monochromatik Blue/Violet
- paterned paper from Melissa Frances
- the text-stamp is from InkyWings (swedish webshop)
- ribbon
- Retroflowers medium and small
- Daisy punchout size small
- Quickutz dies: Photocorner, Flourish and Mini leafs

Thanks for watching and I hope you will come back soon!!!!!


Tack för tittet, på återseende!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Nixe-Moni

Wooow Ingela, this is just so wonderful and adorable. Love the colours and all the details. Your colouring is great too.

Hugs, Moni

2008-09-04 @ 22:58:55
URL: http://nixe-moni.blogspot.com/
Postat av: Annie

gorgeous card and beautiful colours. annie x

2008-09-05 @ 12:11:41
URL: http://inknrubba.blogspot.com/
Postat av: Eva F

Underbart snyggt kort Ingela!

Kram Eva

2008-09-05 @ 12:31:49
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Hallo Ingela,

Welcom to the design team from Stamp with Sarah Kay, love to work together!!!! Your first card is great!!! Love the soft colors and beautiful details. Love from Holland.

Jacqueline

2008-09-05 @ 15:37:46
URL: http://crejakaarten.blogspot.com
Postat av: carina

Mycket snyggt som alla vet gillar jag ju denna färgen MKT

Kjamisen

2008-09-05 @ 17:03:24
Postat av: Heike

Wow, Ingela this is Stunning what a wonderful Work. Love all the beautiful Details.......



Hugs

heike

2008-09-12 @ 23:02:35
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0