Scrapfeber hos Magdas!

I helgen så är det Scrapfeber hos Magdas och eftersom jag aldrig kom iväg till Tyskland på mässa så tänkte jag vara med och kanske tom få scrappat ngn LO...var ju ett tag sedan. Har nu suttit i dagarna två...nästan 3 och inte haft ngn inspiration alls men nu har jag fått till ett kort till utmaningen "Gammaldags julkort".

Jag har använt följande:

- hÄnglarflicka m hjärta
- Promarkers
- Bazzill
- mönstrade papper från Maja Design
- band
- brads
- knapp
- Floss
- Primablommor
- Quickutz Rollerskate



In english:


I would really gone on the big trade fair StempelMekka  in Germany this weekend but unfortunately the trip get cancelled. A Swedish webshop Magdas has cybercrop throughout the weekend, so I've made a card to one of the challenges there and it would make an old-fashioned Christmas card.

I have used:

- hÄnglargirl
- Promarker for coloring
- Bazzill
- patterned paper from Maja Design
- ribbon
- brads
- button
- Scrappers Floss
- Prima flowers
- Quickutz Rollerskate

Thanks for looking!

Tack för titten, ha en fortsatt trevlig söndag!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: ciiccii

Så lugnt och fint kort. Gillar!

Försöker att maila från min hotmail istället.

Kramiz

2008-09-14 @ 20:40:53
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0