Var är jag????

Häääääär är jag!!!

Oj så mycket det varit denna veckan.....*suck* "H" har var på sin fotbollsträning i måndags, i tisdags var jag på ljusparty (Partylite), i onsdags var jag hemma hos min väninna som ska gifta sig och visade upp nga prototyper på inbjudningskort och annat till bröllopet, igår torsdag så var det föräldramöte på "H"s dagis och innan det så var jag och klippte mig och färgade/slingade håret....Ni fattar kanske nu att jag har inte hunnit göra nga kort eller uppdaterat min blogg...har ju även jobbat dagtid.

Men vad har hänt den gångna veckan då????

Måndag: 1:a DT-kortet på KiF för denna veckan...Temat är att använda Punchinella.



Tisdag: Inser att jag är den lyckliga vinnaren på bloggen A spoon Full of Sugar !!!!!!!! :-)))



Onsdag: 2:a DT-kortet på KiFs blogg, temat är dopkort. Hade ingen inspiration alls då jag inte behöver ett eller har ngn beställning just nu men så här blev det iaf:



På onsdagar så publiceras även den nya skissen på bloggen Stamp with Sarah Kay och därmed mitt DT-kort (kortet kommer i ett eget inlägg lite senare :-))

Torsdag: Inte mycket.....

Fredag: 3:e DT-kortet på KiFs blogg och idag var temat "Fick-kort"...gjorde ett jättecoolt kort och som jag dessutom fått beställning på...men det går väl egentligen under "mapp-kort" men det får duga som ett fickkort för denna gången :-))







Nu ska jag se om jag kan lägga minstingen.....sen hoppas jag att jag får pyssla loss lite :-) Vill göra nga kort till olika utmaningar samt att jag måste inventera lite inför söndagens mässa i Helsingborg....Man vet ju aldrig om man behöver ngt...*fniss*

Ha det gottigast!!!!

In english:

Hi...I´m back!!!! My week has been too much....but now I hope it will slow down a little bit :-) It´s my DT-group who shall inspire on the blog Cards in Focus this week and the image can you see earlier in this contribution.....I hope that I translate so you can understand me....????
I´m so happy...I was the random winner at the blogg A Spoon Full of Sugar ...I can´t belive it *SMILE* !!!!!!

Happy weekend! ( I hope I can write like that...??? My head is an empty bubble right now....)


Ingela x

Kommentarer
Postat av: mueppi

Hi Ingela

all your cards are wonderful!

I love all of them!

Hugs Gisela

2008-09-27 @ 09:10:33
URL: http://mueppis-bastelwelt.blogspot.com/
Postat av: Monicao

Men hallå du har haft fullt upp.

Ta det nu lungt så att du inte stressar ihjäl dig tills vi ska ses.

Snygga kort du gjort.

Monica

2008-09-27 @ 11:26:10
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/
Postat av: Chruss

Weeeeeeh vad snygga kort!!

Och tack för awarden snälla du!

KRAM!

2008-09-27 @ 12:07:59
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: ciiccii

Vilken vecka.

Fina kort som vanligt att visa upp.

Jag kan inte se bilden på förra inlägget.

Ha en skön helg!

Kramiz

2008-09-27 @ 16:10:40
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Heike

Wow, Ingela all your Creations are so beautiful. Love the new Hanglarimage so much. Wonderful Details and your coloring is brilliant....



Hugs

Heike

2008-09-28 @ 21:05:21
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0