Nytt och annorlunda :-)

Här ska jag visa er ett kort jag gjort som jag inte trodde jag skulle få till...Fick en beställning på ett födelsedagskort till en blivande 25 åring och som är bilförsäljare, kortet fick gärna vara lite fräckt.....

Jag har ju bara den ursöta hÄngelkillen med bil i snöre och den var ju inte direkt att tänka på *fniss* Jag fick låna två stämplar av mina supersnälla stämpelvänner och så här blev kortet:



Jag har använt följande:

Stämplar: Stämpelgården
Färgläggning: Promarkers Ice Grey 1-5
Papper:
Dekorationer: halvpärlor
Övrigt: QKs Studio Classic och Skinni Mini

Bilen har jag maskat in så det blev en rad och målade dom med Promarkers Ice Grey 1-4.....tyckte kortet blev rätt fräckt och beställaren blev nöjd och det är ju huvudsaken :-)

Ha en fortsatt härlig lördag!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Kerstin Friberg

Det här kortet tyckte jag om, bara grå toner var jätte fint

2009-04-04 @ 16:10:22
Postat av: Diana

Snyggt! Kul med alla bilar!

2009-04-05 @ 09:56:22
URL: http://sayurii.blogg.se/
Postat av: Cicci

Wow, så coolt kort!

Det gillar jag.

Kramiz

2009-04-05 @ 21:37:37
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0