Nytt liv i bloggen!

Hejhej!

Var ett tag sedan jag uppdaterade här ser jag, fick ett påminnelsemail av min goda vän Camilla om att det var nog läge för det nu *fniss*

Har ju börjat jobba nu och tycker ännu inte att rutinerna fallit på plats....är ju inte bara jag som har börjat jobba, "j" har ju börjat på dagis och det är ju en helt ny värld för ett liten 1,5 åring men han gillar läget iaf :-)

Idag är det lördag och vi ska ha träff idag, jag och mina kortkompisar....har stoppat in dom i kortfacket då dom flesta är kortmakare på högnivå. Ska bli kul att få komma iväg idag....bara synd på vädret för det är nämligen sol och jag menar SOOOOL, helt underbart vårväder ute.

Nu ska jag lasta ut alla grejorna i bilen och sen invänta sambon som är iväg samt fylla på vatten och glykol på bilen...lampan har lyst ngn dag nu *hoppsan*

Har gjort nga nya kort och faktiskt en LO men den har jag inte hunnit fota så den kommer sedan. Har haft fullt upp med min kompis bröllopsinbjudningar och i sista minuten trollade jag ihopa en liten ask/låda till korten men även den kommer vid ett senare tillfälle.

image64

Ett beställt dopkort, på den nerstoppade tagen bakom motivet är där skrivet en liten dikt.

image65

Detta kanske ni känner igen? Men detta är ett nytt kort men i samma tappning :-) Även detta kortet är en beställning och jag körde samma upplägg för jag tyckte det var lagom "puttenuttigt" till en liten tjej :-)

Nu mås

Kommentarer
Postat av: Monica O

Tjingeling!

Hoppas att du kom hem hel igår.
Själv landade jag hos Erika och åt lasange, mums.

Dessa kort har jag sett IRL och kan bara säga att de gör sig inte rättvisa här på bloggen.
De är så snygga.
Kram Monica

2008-03-09 @ 09:50:32
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se
Postat av: Chruss

Ingela! Hör av dej till mej med din adress - du vann i min blogg!
kram
Chruss

2008-03-09 @ 13:29:09
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0