Julkort!

Var nga dagar sedan som jag uppdaterade bloggen så nu måste jag visa lite nytt för er :-)) Har inte så jättemycket nytt att visa men här kommer två kort iaf!

Båda är med hÄnglar motiv och färglagda med Promakers.





Imorgon lördag ska jag på träff samt att det är Cybercrop heeela lååånga helgen hos Stämpelstudion så jag tänkte att det som ska göras görs till croppen :-))) Där är jättemånga roliga utmaningar och sedan givetvis Bingo!!!! Är jättekul att spela bingo på detta viset, här är min bricka:



tyckte själv att hjag var lite "finurlig" då dom har en "Jul-crop"...Tomten brukar ju benämnas JULtomte så därför så blir det JUL-crop och JUL-Bingo :-)))) Smart va´???

Nu ska jag snart packa för morgondagen...har försökt få ordning på alla mina papper....OJ, vad jag har papper, trodde attj ag hade dom väldigt bra sorterade men ACK...det var nog ett tag sedan. Har alla i sina serier osv, uppmärkt i mappar och i min liggande pappersförvaring men just nu är alla serier blandade och ja ..rena soppan alltså. Har sorterat papper mest hela dagen idag...*suck*

Har ju fått en massa awarder på sistone, inte mindre än 3 st :-) Återkommer förhoppningsvis under kvällen/natten med det inlägget :-)

Ha en härlig helg!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Daniela

wow, gumman, du är sååå duktig!! Det röda julkortet fastnade jag rejält för. Helt perfekt juligt ju!

Vad kul med awards, du verkar vara omtyckt du ;) Fast det förstår jag att du är, du som är så go!



Nu jäklar ska här spelas bingo!



Kramar!

2008-11-28 @ 19:58:15
URL: http://neliz.se
Postat av: Heike

ahhhhhhh, Ingela this is so wonderful what Stunning Work's. The Details are so beautiful and your coloring is brillant. Love it all.......



Hugs

Heike

Have a great Weekend :-))

2008-11-28 @ 20:45:56
URL: http://kreative-stempelwelt.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Så fina kort. Jag älskar det nedersta pappret. Så otroligt fint det blev med den stora rosetten.

Kramiz

2008-11-30 @ 11:58:05
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0