Stämpelstafetten 2008 fortsätter....

Ja stafetten håller på hela november och just nu är vi på utm 7 som ska lämnas in imorgon. Mitt kort är färdigt och nu väntar jag in mina övriga lagkamraters bidrag.

Här kommer några av mina kort som jag gjort och kan visa....



Här var det brads som gällde för min del...fick en superidé men i verkligheten så blev det inte så bra....Bradsen skulle bli som en swirl men blev mest bara en röra...Jajapappert och hÄnglartjejen är ju fina iaf *fniss*



Här skulle man göra ett kort efter en skiss....gillar denna hÄnglartjejen och jag har färglagt henne med MCP (Prismapennor) och är nöjd med resultatet :-)



Här kommer mitt kort då min utmaning var att göra ett kort med 5 st stämplar....Fick en idé så jag fick gå ut i stallet och hämta lite halm, tyckte det blev juligt :-))

Detta var allt för denna gången!!!!

Tack för titten!

Ingela

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så läckert det blev med pärlorna som stjärnor.

Halmen gav en skön blandning mellan verklighet och tecknat.

Jag försökte förbrilt att läsa vad du skrivit med alla bradsen men nu ser jag tydligt swirlarna.

Kramiz

2008-11-19 @ 20:34:53
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0