Gott Nytt År 2009, Happy New Year 2009 !!!

God fortsättning på det nya året, jag hoppas ni hade en trevlig nyårsafton med god mat och dryck!

Jag har inte gjort så mycket ansträngande arbete idag....jag har fått gjort 2 st kort där jag målat motiven med akvarellpennor. Jag har hållt på nu nga dagar att färglägga med akvarell och med distresser och nu tar jag modet till mig och visar två kort.






Kan ju villigt erkänna att det är inte det lättaste och jag får det inte riktigt jämnt men det gör inte så mkt :-)

In english:

I haved tried Aquarell, coloured pencils for coloring and that it´s not so easy but I like it....I must practise more so I can get the image more alive but so far I´m really pleased with my results :-)

I wich you a nice New Years day!!!


Ha en fortsatt mysig nyårsdag!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så roligt att testa nya tekniker. Det blev klart godkänt. Så roligt att se lite nya kort.

God fortsättning.

Kramiz

2009-01-01 @ 18:44:41
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0