Testing testing....

Ja nu har jag gjort ett kort där jag färglagt med distresser.....detta är inte iheller så lätt men efter lite tips samt lite bloggande så gick det bättre :-) Jag har målat på 300 grams akvarellpapper, var lite svårare att få ut färgen jämnt men ger ett finare intryck.

Har använt hÄnglarflickan som skålar in det nya året men jag tycker dom passar lika bra till Grattiskort som till nyårskort :-)



Idag har jag även fått skapat lite annat....men om du är nyfiken så får du allt vänta tills på söndag och då hittar du det i ScrapLyckans blogg.

Imorgon så fyller jag år så detta blir nog sista uppladdningen för helgen...Kan inte lova men jag tror det, funderar på en lite överaskning så kanske det är värt att kika in här senare ;-))

In english:

I have done a new birthdaycard and I have colored the image with distress inks.....I have colored a lots of image but I throw away them all beacuse I´m not satisfied but I will not give up :-)

I wich you all a great weekend, I will have it, beacuse I shall have a party tomorrow beacuse it´s my birthday !!!!


Ha en härlig fredagkväll!!!

Ingela x

Kommentarer
Postat av: Cicci

Så sött kort. Hon flev så fin med det lila.

Kramiz

2009-01-02 @ 23:43:52
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: carina

MKT snyggt kort..passar bra att lyfta en skål för dig på din födelsedag idag HURRA HURRA

Kram

2009-01-03 @ 01:21:57
Postat av: Karin

Spuerfina kort som vanligt!!!

Jag passar på att göra som Carina - Skål på födelsedagen!! Vi kommer senare idag och firar att Du blir halvvägs till 70 - eller skulle man säga 24 (+ettor).. :)

2009-01-03 @ 07:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0