Jag glömde ju mitt nytillverkade "presentkort"....

Har gjort ett grattis kort till min svärmor som snart fyller år...kanske en bra ide om du inte är färdig med julklapparna....Vi köpte en tidningprenumeration på www.gebortentidning.se är Allers förlag.....där kunde man även printa ut ett presentkort *toppen*

Här är framsidan på kortet:

image7

och är är vänster insida där jag limmade fast själva presentkortet:

image8

Tanken är att jag ska skriva nga rader på högersidan och på baksidan har jag bara stämplat Ugglan Rut som sitter på en gren från Easers stämplar och under grenen har jag skrivit mitt namn.

Blev faktiskt rätt nöjd med projektet *fniss*

Kommentarer
Postat av: Karstenkathrine

This site is professional and to the point.

2009-01-16 @ 09:42:46
URL: http://karstenkathrine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0