Julgrans huggning 2007

Oj.....tänk idag är det den 1 dec.....nu lackar det mot jul :-)

Idag har jag och barnen varit med morfar (min far) och huggt årets julgran/ar. Jag kan lova att vi var blöta efter ca 1 timmes letande och huggande (tot 4 julgranar). Lille "J" var inte som en solstråle då han var sååå trött så det slutade med att morfar bar "J" och jag sågade julgranar. "H" var som vanligt på G och tyckte det var såååå spännande eftersom vi skulle ju gå och se om tomten var hemma i sitt hus :-o

Förstår om ni undrar men det är faktiskt sant...han bor i Ströröd, utanför Billinge :-) och han var inte hemma......"H" konstaterade att han var ute och handlade julklappar till alla snälla barn.... :-)

Nu ska jag fixa lite med mina almanacks-swappar......fattar inte vad jag gett mig in på.....MÅSTE ju stämpla och jag bara känner för att ta min "tång" då jag känner att det är större chans att få ett bra resultat. Jag kommer verkligen göra bort mig...men som ngt smart sa, man lär så länge man lever OCH får stryk så länge man lär *mohahaha*

Tjingeling från Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0