.....lite svammel bara.....

Idag har jag varit på REA och fyndat 10 st nya Promarkers.......köpte man minst 10 st så kostade dom 28 kronor sen var det ju REA 20% på det priset så det var ju bara att slå till :-)

Har faktiskt fått scrappat 2 LOs, en från förra julen och en från denna.......det tar sig *hihi*

Just nu sitter jag i soffan ocg bloggar....just det...i soffan! Har varit och köpt en ny dator.......en bärbar samt fixat med trådlöst nätverk.......är verkligen toppen! *såååå nöjd*

Tänk nu är det snart nytt år......vad ska man lova då?

Scrappa mer och göra många kort *fniss*.....det kan jag hålla!

Nu ska jag surfa vidare...ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monica O

Ett stort tack frö gratulationskortet som jag hämtade ut idag. Jättefint det pryder sin plats på mitt skrivbord.

Kramis Monica

2007-12-28 @ 15:05:40
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0