Lördagen den 15 dec....

Idag har jag varit på "Efter-lusse jippo" på ScrapAddicted, det bjöds på glögg och pepparkakor samt stort lotteri i butiken. För varje hundring man köpte för så fick man en lott och på dom lotterna man INTE vann så fick man ett tröstpris...så alla var vinnare!
Jag vann filtband och sen så fick jag "hjärt-brad" och floss i tröstpris :-)

Har nu fått mina Magpie Nesting Tins...och inser att jag behöver fler...dom jag beställde räcker inte. Jag håller på att planera som bäst just nu för jag ska få ett litet scrap-krypin a´la garderob *fniss*
Jag vet precis hur jag vill ha det men om det blir så IRL det får vi väl se.

Jag letade efter nga knappar igår och kunde inte hitta dom....backade från matrumsbordet för att kunna skåda allt.....Herregud som det såg ut, är ju inte konstigt att jag inte hittar ngt.....Längtar verkligen till mitt nya scrap-krypin a´la garderob :-)
Jag fotade den "lilla" röran och ska visa sen hur det såg ut när jag ändå passar på att visa mitt nya tillhåll.

Röstningen i Julkortstävlingen på Stämpelsnack är som bäst igång nu....spännande värre!
Jag skickade in till alla 4:a kategorierna så vi får väl se hur det går...inte för jag tror på ngt pris men det är fakstiskt lite nervigt ändå, hade varit väldigt roligt om man fått ett litet pris :-)

Har precis skickat in ett julkort till ScrapAddicted, senaste inlämning är imorgon.....fanns en kortskiss i senaste nyhetsbrevet så jag knåpade ihopa ett kort så nu får vi la se vad som händer .-)

Har nu bestämt mig för att det inte blir fler julkort utan nu ska jag scrappa ist...är så sugen att få göra en LO, ska nog se om jag får till en ikväll :-)

Här är mitt bidrag till ScrapAddicted:

image9

Nu ska jag

Kommentarer
Postat av: Eva F

Vilket fint kort Ingela. Gillar de där vågorna du gjort runt pepparkaksflickan.
Kram Eva

2007-12-15 @ 18:32:06
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Marcusrebekka

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2010-02-08 @ 09:27:27
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0