Ny leverans!

Åhhh idag fick jag mina nya stämplar som jag beställt från Stämpelgården, jag är toppennöjd med servicen!

Fick även min fina stämpel som jag vann på Tradera, den är ju också bara såååå underbart fin!

Har skaffat mig en hemsida också....vill ni kolla in den så finns länken under Länkar såklart :-) Sidan innehåller typ "nada" just nu men kommer att uppdateras inom dom närmsta dagarna, så ni som är nyfikna, håll ut *fniss*

Idag har jag varit och klippt mig samt färgat och slingat håret och är faktiskt sjukt nöjd!

Nu ska jag titta till "H".....nu är det han som är sjuk, håller tummarna nu för att jag inte ska bli dålig, hatar kräksjukor. *usch*

Kommentarer
Postat av: Juonap

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-10-20 @ 08:00:46
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0