Produktiv söndag!

Oj vad jag fått gjort många LOs :-) En hade jag tänkt skicka in till SWE Scrapbook men jag hann inte färdigt innan vi skulle åka iväg på middag......Jaja, jag är hyffsat nöjd iaf, kortet är tyvärr lite mörkt men jag ville så gärna göra en LO med det kortet...ska fota den imorgon när det är bättre ljus än nu (23.22).

Har fått gjort 2 st till, en från julafton med mina barn och deras kusiner OCH självaste tomten :-) Den andra jag gjort är till en färgutmaning...man ska använda sig av fyra färger...brunt, cerise, rosa samt orange. Jag har inte skickat in den än men jag tror att jag ska våga mig på det.....

Just det.....hann ju göra en innan jul med barnen och tomten från 2006...tänkte att det var bäst att få den gjord innan dom nya fotona skrivs ut *hihi*

Nu sitter jag och är sugen på att göra nga kort...för då får jag använda mina Promarkers. Men jag har ett problem....inga stämplar......får nog ge mig ut på "surfturné" i webshopparnas värld, många har ju rea nu.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0